evleaks همچنان به افشاگری درخصوص محصولات جدید سامسونگ می پردازد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 231
نویسنده : Reza Mehdizadeh

یک توئیت جدید ازevleaks, خبر از گوشی های جدید سامسونگ می دهد. بر طبق اعلام این فاش کننده بزرگ,Galaxy S5 Primeسامسونگ که نسخه ای دیگر ازGalaxy S5است, در چین با این عنوان شناخته می شود (SM-G901). در این کشور با رنگ های آبی, مشکی, سفید و طلایی عرضه خواهد شد. چند روز بعد, در توئیتی جدید, اعلام شد که کد این گوشی در کره (SM-G906) است.

دیروز,اعلام کردیم که سامسونگ یک جفتGalaxy Megaجدید, تولید خواهد کرد. دو محصول با نمایشگرهای 5.1 و 6 اینچی. این دو محصول با رنگ های قهوه ای, مشکی, سفید عرضه خواهد شد. اما اینکه کدام محصول با کدام رنگ به طور تفکیکی, هنوز مشخص نیست. شرکت بازرگانیZaubaنیز خبر از دو محصول 5.1 و 6 اینچی از سامسونگ را اعلام کرده است.

بر طبق اعلامevleaks, گوشیGalaxy S5 Activeنیز در رنگ های آبی و مشکینیز با کد (SM-G860P) تولید خواهد شد. این محصول برای بعضی مناطق, در رنگ های سبز, آبی, قرمز و نقره ای عرضه خواهد شد.

کد (SM-R382) نیز یکGearپوشیدنی جدید است که تنها به رنگ مشکی عرضه خواهد شد. این محصول, همان پاسخ معروف سامسونگ در قبالGoogle Glassبه شرکت گوگل است و نام آنGear Glassخواهد بود. این محصول احتمالا در کنفرانس سالانهIFAسامسونگ معرفی می شود.




:: برچسب‌ها: سامسونگ , عینک گوگلی , Geat Glass ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: